החשיבות של גוגל אנליטיקס בקידום אורגני וקידום ממומן PPC
גוגל אנליטיקס היא מערכת ניתוח נתוני אינטרנט פופולרית המאפשרת למשתמשים לעקוב אחר תנועת הגולשים באתר שלהם. המערכת מספקת מידע רב ערך הן לקידום אורגני והן לקידום ממומן PPC.
בקידום אורגני, גוגל אנליטיקס יכול לשמש למעקב אחר היעילות של אסטרטגיית הקידום האורגני. ניתן להשתמש במידע זה כדי לזהות מה עובד טוב ומה לא, ולבצע שינויים בהתאם. לדוגמה, ניתוח נתוני גוגל אנליטיקס יכול לעזור למשווקים להבין אילו מילות מפתח מביאות את התנועה הרבה ביותר לאתר שלהם, אילו דפים באתר הם הפופולריים ביותר, ואיך הגולשים מתנהגים באתר לאחר שהם נכנסים אליו.
בקידום ממומן PPC, גוגל אנליטיקס יכול לשמש למעקב אחר ביצועי הקמפיינים הממומנים. ניתן להשתמש במידע זה כדי להבין אילו מודעות מביאות את התנועה הרבה ביותר, אילו דפים באתר מושכים את הגולשים המגיעים מהמודעות, ואיך הגולשים מתנהגים באתר לאחר שהם לוחצים על מודעה.
להלן כמה מהיתרונות הספציפיים של שימוש בגוגל אנליטיקס בקידום אורגני וקידום ממומן PPC:
- איתור הזדמנויות לשיפור: גוגל אנליטיקס יכול לעזור למשווקים לזהות הזדמנויות לשיפור אסטרטגיית הקידום שלהם. לדוגמה, אם ניתוח נתוני גוגל אנליטיקס מראה שמילות מפתח מסוימות אינן מביאות תנועה לאתר, המשווקים יכולים לבחור מילות מפתח חדשות או לשנות את האופן שבו הם משתמשים במילות מפתח קיימות.
- מדידת הצלחה: גוגל אנליטיקס יכול לעזור למשווקים למדוד את הצלחת אסטרטגיית הקידום שלהם. לדוגמה, המשווקים יכולים להשתמש בנתונים מגוגל אנליטיקס כדי לחשב את שיעור ההמרה של הקמפיינים שלהם, או כדי לעקוב אחר עלות ההמרה שלהם.
- קבלת החלטות מבוססות נתונים: גוגל אנליטיקס מספק למשווקים מידע רב ערך שניתן להשתמש בו כדי לקבל החלטות מבוססות נתונים. לדוגמה, המשווקים יכולים להשתמש בנתונים מגוגל אנליטיקס כדי לקבוע אילו קמפיינים הם צריכים להמשיך להשקיע בהם, ואילו קמפיינים הם צריכים לשנות או להפסיק.
בקיצור, גוגל אנליטיקס היא כלי חשוב לכל מי שרוצה להצליח בקידום אתרים, בין אם אורגני ובין אם ממומן PPC.
גוגל אנליטיקס GA4 הוא כלי חינמי של גוגל המאפשר לבעלי אתרים לעקוב אחר תנועה לאתר שלהם. חיבור האתר שלך לגוגל אנליטיקס GA4 הוא צעד חשוב להבנת האופן שבו משתמשים מגיעים לאתר שלך, מה הם עושים בו, ואיך אתה יכול לשפר את ביצועי האתר שלך.
הכתבה הזו מתמקדת בחיבור ל-GA4, שהיא הגרסה העדכנית ביותר של גוגל אנליטיקס. אם אתה עדיין משתמש ב-Universal Analytics, ייתכן שתצטרך להשתמש בפלגי צד שלישי כדי לחבר את האתר שלך לגוגל אנליטיקס.
שלב 1: התקנת הפלאגין
- התחבר לחשבון WordPress שלך.
- עבור אל תוספים > התקנה חדשה.
- חפש את הפלאגין Google Analytics by MonsterInsights.
- לחץ על התקנה ולאחר מכן על הפעלה.
שלב 2: הגדרת הפלאגין
- לאחר שתתקין את הפלאגין, תראה הודעה על המסך. לחץ על התחל עכשיו.
- בחר את החשבון שלך בגוגל אנליטיקס GA4.
- הזן את מזהה האתר שלך.
- לחץ על שמור.
שלב 3: אימות בעלות
- לאחר שתגדיר את הפלאגין, תצטרך לאמת את בעלותך על האתר שלך בגוגל אנליטיקס GA4. לשם כך, תצטרך להוסיף קוד HTML לאתר שלך.
- היכנס לחשבון גוגל אנליטיקס GA4 שלך.
- עבור אל הגדרות > הגדרות האתר > אימות.
- בחר את קוד HTML.
- העתיק את הקוד האבטחה.
- פתח את אתר הוורדפרס שלך.
- עבור אל תוספים > MonsterInsights.
- לחץ על הגדרות.
- לחץ על כללי.
- הדבק את הקוד האבטחה בתיבה קוד אימות אתר.
- לחץ על שמור.
שלב 4: בדיקת ההגדרות
- לאחר שתוסיף את קוד האימות לאתר שלך, תצטרך לבדוק אם ההגדרות נכונות.
- היכנס לחשבון גוגל אנליטיקס GA4 שלך.
- עבור אל הגדרות > הגדרות האתר > אימות.
- לחץ על בדוק.
אם ההגדרות נכונות, תראה את ההודעה הבאה:
האתר שלך מאומת!
סיכום
על ידי ביצוע השלבים הללו, תוכל לחבר את האתר שלך לגוגל אנליטיקס GA4. אימות בעלות הוא שלב חשוב בתהליך חיבור האתר שלך לגוגל אנליטיקס GA4. הוא מאפשר לגוגל לקשר את האתר שלך לחשבון שלך, ולספק לך מידע ונתונים רבים יותר על ביצועי האתר שלך.
הערות
- אם אתה משתמש בפלטפורמת ניהול תוכן (CMS) אחרת, ייתכן שתצטרך להשתמש בפלגי צד שלישי כדי לחבר את האתר שלך לגוגל אנליטיקס GA4.
- אם אתה מתקשה לחבר את האתר שלך לגוגל אנליטיקס GA4, ראה את עזרת גוגל אנליטיקס.
צריכים סיוע בקידום העסק? צרו קשר